ایران گلدان

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید قطعا به بازاریابی برای افزایش مشتریان خود فکر کرده اید. بنابراین اولین روشی که باید به ذهنتان رسیده باشد تبلیغات است. تبلیغات شرکتی معمولا به صورت چاپ و پخش کاتالوگ، بنر، بروشور و ... است. اما چیزی که شرکت های بزرگ را از بقیه متمایز می کند، استفاده از روش های خلاقانه برای تبلیغ است.
شرکت های زیادی امروزه از روش های خلاقانه و جذاب تری برای تبلیغ استفاده می کنند. یکی از این روش هایی که توسط ایران گلدان ارائه می شود، استفاده از گلدان تبلیغاتی برای تبلیغات شرکت ها است.
ایده استفاده از گلدان برای تبلیغات یک ایده نو و البته جذاب است. می توانید این گلدان ها را به مناسبت های گوناگون با طرح و لوگوی دلخواه خودتان پخش کنید.

گلدان تبلیغاتی

 

انواع گلدان تبلیغاتی:
معمولا از کاکتوس ها که گیاهان مقاوم تری هستند برای این گلدان ها استفاده می شود، اما گیاهان می تواند با توجه به نظر خودتان انتخاب شود و در گلدان ها کاشته شود.
گلدان ها هم می تواند انواع مختلفی داشته باشند. در ایران گلدان، جنس گلدان تبلیغاتی می تواند چوبی، سرامیکی و یا پلاستیکی باشد که مطمئنا با توجه به جنس گلدان قیمت آنها هم متفاوت است.


ویژگی های یک گلدان تبلیغاتی:
گلدان های تبلیغاتی گلدان هایی هستند که در ابعاد کوچک تر و قابل حمل به صورت رومیزی ساخته می شود که بر روی آن لوگو و متن مورد نظر شما برای تبلیغات چاپ می شود و برای شرکت ها و محیط های کاری فرستاده می شود. این گلدان به دلیل زیبایی، حجم کم و کاربردی بودن یک وسیله جذاب و کارآمد برای تبلیغات برند شما به حساب می آید.
قیمت این گلدان ها از گلدان هایی که برای آپارتمان خود سفارش می دهید کمتر خواهد بود، زیرا همانطور که ذکر شد این گلدان های تبلیغاتی معمولا در سایز کوچک تر و با کاشت گیاهان مقاوم اما ارزان قیمت تر ساخته می شود.

مزایای گلدان های تبلیغاتی:
علاوه بر جنبه تبلیغاتی این گلدان ها، استفاده از آن ها برای تبلیغات سبب فرهنگ سازی در استفاده از گیاهان و زیبا سازی محیط کاری می شود. همچنین این امر می تواند به استفاده کم تر از کاغذ بی انجامد و به جای کاهش درختان اتفاقا گیاه به بقیه هدیه کنیم! این امر امروزه به بازاریابی سبز معروف است.
بازاریابی سبز یکی ابعاد بازاریابی اجتماعی، است. یکی از مسئولیت‌های شرکت‌ها، مسئولیت در قبال محیط زیست است و هدف اصلی در بازاریابی سبز، حفاظت و حمایت از فعالیت‌های دوستدار محیط زیست می‌باشد.
با گذشت زمان و رقابتی‌تر شدن بازارها و همچنین تغییر در نگرش مشتریان، شرکت‌ها ملزم به پیروی و به کارگیری رویکرد بازاریابی سبز شده‌اند. بنابراین با توجه به داغ بودن موضوع حفاظت از محیط زیست، افراد بسیار زیادی از جامعه عضو انجمن های حفاظت از محیط زیست هستند یا حداقل این امر برایشان به امر مهمی تبدیل شده است و همین افراد مخاطب شما برای تبلیغات خواهند بود، بنابراین استفاده از گلدان تبلیغاتی که بخش مهمی از بازاریابی سبز است می تواند تاثیر به سزایی روی این افراد خواهد داشت.

گلدان های تبلیغاتی ایران گلدان:
اگر مایل هستید تا به عنوان یک بازاریابی جذاب گلدان تبلیغاتی را انتخاب کنید، می توانید روی ایران گلدان برای خرید گلدان تبلیغاتی حساب کنید.
قطعا برای تبلیغات بین تعداد زیادی از افراد به تعداد زیادی از این گلدان ها نیاز خواهید داشت. در این صورت می توانید از گزینه گلدان تبلیغاتی عمده ایران گلدان استفاده کنید.
برای ارسال این گلدان ها به شرکت ها و تبلیغ بین شرکت ها می توانید از گزینه گلدان هدیه شرکتی استفاده کنید.
سایت ایران گلدان آماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شما در ابعاد و انواع گلدان ها است.
 

 

 

 

ایران گلدان...
ما را در سایت ایران گلدان دنبال می کنید

برچسب : گلدان تبلیغاتی ,گلدان , ایران گلدان, نویسنده : ایران گلدان irangoldan بازدید : 394 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 21:05